Szanowni Słuchacze,
zwracamy się do Państwa z prośbą o pomoc w wypełnieniu ankiety badającej opinie i potrzeby seniorów dot. standardów obsługi klienta i sposobu świadczenia usług publicznych.
Badanie prowadzone jest w związku z realizacją projektu „Lepiej, szybciej, skuteczniej – nowatorski model świadczenia usług publicznych dla osób o szczególnych potrzebach”, realizowanego w ramach Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój 2014-2020, współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego i opracowaniem innowacyjnego modelu polegającego na określeniu standardów obsługi klienta i sposobu świadczenia usług publicznych wobec osób o szczególnych potrzebach zwracamy się do Państwa z uprzejmą prośbą o rozdysponowanie anonimowych ankiet wśród Państwa podopiecznych.
Projekt realizowany jest przez Fundację Inicjatyw Menedżerskich w Lublinie we współpracy m.in. z Urzędem Miasta w Lublinie. Badanie służy zebraniu opinii seniorów dot. obsługi klienta w samorządach oraz sposobu świadczenia usług publicznych.
link do ankiety elektronicznej: https://forms.gle/wCt6QmKi1AVxvu3R7
Z góry dziękuję za pomoc.
Z poważaniem
Joanna Zdżalik